افزایش ۲۰ درصدی صادرات فولاد میانی شرکت فولاد خوزستان

 Vote: 1 person
افزایش ۲۰ درصدی صادرات فولاد میانی شرکت فولاد خوزستان

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از افزایش ۲۰ درصدی صادرات فولاد میانی این شرکت در دو ماه سال جدید خبر داده است. او درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در یک عملکرد موفق طی دو ماه نخست امسال، ۱۳ هزار و ۱۱۷ میلیارد اعلام کرد. رقمی در مقایسه با سال گذشته، حاکی از یک افزایش 95 درصدی است. او همچنین به رشد ۶۹ درصدی در تأمین نیاز بازار‌های داخلی و تزریق شمش و اسلب اشاره داشته است.

آقای ابراهیمی گفت: در یک عملکرد موفق، تناژ فروش فولاد میانی فولاد خوزستان در اردیبهشت امسال به بیش از ۴۱۱ هزار تن رسید. یک افزایش ۵۹ درصدی در مقایسه با ماه مشابه پارسال را نشان می‌دهد. منظور از فولاد میانی، بلوم، اسلب و بیلت است. او همچنین تناژ فروش فولاد میانی فولاد خوزستان در بازار‌های داخلی و خارجی طی دو ماه نخست ۱۴۰۲، حدود ۶۴۴ هزار تن اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در اردیبهشت امسال، ۸۴۳۳ میلیارد تومان اعلام شده است. این عایده، بعد از درآمد فروش ۸۴۷۳ میلیارد تومانی در اسفند ۱۴۰۰، بالاترین درآمد فروش ماهانه در تاریخ این شرکت بوده است.


لطفا به این مطلب امتیاز دهید و ما را در بهینه کردن مطالب یاری نمایید.
one star rate
%0
two star rate
%0
three star rate
%0
four star rate
%0
five star rate
%100
 میانگین رای: 1 نفر

نظرات ( 0 )


ارسال پیام