وام فوری بانک ها برای چه اهدافی ارائه می شود؟

 Vote: 1 person
وام فوری

مدتی است که خبر ارائه "وام فوری یک روزه بدون ضامن" از خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است. وامی که گفته شده است برای ازدواج، درمان و خرید مسکن ارائه می‌شود. بانک‌های مختلفی از جمله بانک کار آفرین، بانک قرض الحسنه رسالت و بانک ملی، از بانک‌های ارائه دهندۀ آن هستند. این طرح مختص اشخاص حقیقی است.

پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با بانک کار آفرین طرف قرار داد هستند، می‌توانند با شرایط ویژه از این طرح وام استفاده کنند. این وام به مبلغ 30، 70، 100 و 200 میلیون تومان ارائه می‌شود. مهلت بازپرداخت آن‌ها برای مبالغ 30 و 70 میلیون تومان، به ترتیب 36 ماه و 48 ماه است. در مورد وام‌های 100 و 200 میلیون تومان نیز این مهلت 60 ماه اعلام شده است. برای اینکه واجد دریافت وام فوری بدون ضامن باشید:

  1. حساب شخصی شما بررسی و اعتبار سنجی شده و سابقه مالی شما نیز بررسی خواهد شد.
  2. به عنوان متقاضی، می‌بایست وثیقه و ضمانت های مورد قبول بانک را فراهم کنید.

وام فوری یک روزه بانک رسالت

از بانک قرض الحسنه رسالت نیز خبری مبنی بر ارائه وام فوری یک روزه با سود دو درصد منتشر شده است. بانک رسالت این وام را بدون بهره و فقط با کارمزد دو درصدی اعلام کرده و اظهار کرده که این وام بر اساس مدت سپرده‌ گذاری هر شخص، در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. اگر متقاضی دریافت وام یک روزه از این بانک هستید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن حساب در بانک رسالت. چنانچه در این بانک حساب ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت، به صورت غیرحضوری حساب باز کنید. بعد از ثبت‌نام غیرحضوری، متصدی بانک با شما تماس گرفته و مامور بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.
  • برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد.
  • نباید وامی داشته باشید که تسویه‌ آن به پایان نرسیده باشد.
  • نباید سابقه چک برگشتی داشته باشید.

اگر بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

وام فوری بانک ملی

سود وام مسکن در  بانک ملی ۱۷.۵ درصد و دوره بازپرداخت آن ۱۲ ساله است. سقف پرداخت این وام در تهران برای اشخاص مجرد ۶۰ میلیون تومان و برای اشخاص متأهل ۱۰۰ میلیون تومان است. در مورد شهرستان ها این رقم متفاوت به صورت زیر است:

  • در شهرستان‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر برای افراد مجرد ۵۰ میلیون تومان و برای زوج‌ها ۸۰ میلیون تومان.
  • در شهرستان‌های کوچک، برای اشخاص مجرد ۴۰ میلیون تومان و برای متأهل‌ها ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان وام مسکن تعلق می‌گیرد.

ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که وام فوری به چه مواردی تعلق می‌گیرد. در پاسخ این سؤال باید بگوییم که شما می‌توانید از وام فوری برای خرید مسکن، ازدواج و درمان استفاده کنید. همچنین اشخاصی که از ابتدای سال 1400 فرزند دار شده‌اند، واجد شرایط تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری هستند. این افراد می‌توانند حدأکثر تا دو سال پس از تاریخ تولید فرزند خود، از وام مربوطه استفاده کنند.


لطفا به این مطلب امتیاز دهید و ما را در بهینه کردن مطالب یاری نمایید.
one star rate
%0
two star rate
%0
three star rate
%0
four star rate
%0
five star rate
%100
 میانگین رای: 1 نفر

نظرات ( 0 )


ارسال پیام