عرضه مقاطع فولادی مهم در تالار حراج باز بورس

 Vote: 1 person
عرضه مقاطع فولادی مهم در تالار حراج باز بورس

امروز شنبه دهم تیرماه 1402 بسیاری از مقاطع فولادی مهم همچون تیرآهن، ناودانی، ورق گالوانیزه و میلگرد ساده صنعتی در تالار حراج باز بورس کالا عرضه می‌شود. علاوه بر مقاطع مذکور، محصولات پایه همچون آهن اسفنجی، گندله سنگ آهن و شمش بلوم نیز در این حراج باز عرضه شده است. در این تالار، بالغ بر ۶۲ هزار و ۴۰۵ تن شمش بلوم با قیمت ۲۲۸ هزار و ۱۵۶ ریال در بورس کالا عرضه می‌گردد. در مجموع، امروز یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۲۲۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه شده است. این عرضه بر ثبات بازار و افت اندک در نرخ فروش برخی محصولات برخی کارخانه تأثیر مثبت داشته است.

با این حال، اطلاعیه منتشر شده از بورس کالا حاکی از آن است که امروز، قیمت پایۀ تیرآهن، 23 درصد رشد داشت.

معاملات بازار بورس امروز با روند صعودی آغاز شده است. شاخص کل نیز با افزایش ۷۹ واحدی به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۹۰ واحد رسید است.

تأثیر کلی بازار ارز و بازار بورس بر بازار فولاد، ثبات کلی بازار فولاد است. قیمت آهن آلات در فصل تابستان، فصلی باید بازار ساخت و ساز داغ باشد، ثابت و بعضا کاهشی است و خبری از رونق در بازار نیست. هر چند کاهش قیمت‌ها در مورد برخی محصولات فولادی، می‌تواند به نفع خریدارانی باشد که به طور فورس نیاز به خرید دارند.


لطفا به این مطلب امتیاز دهید و ما را در بهینه کردن مطالب یاری نمایید.
one star rate
%0
two star rate
%0
three star rate
%0
four star rate
%0
five star rate
%100
 میانگین رای: 1 نفر

نظرات ( 0 )


ارسال پیام