نصب دوربین در پروژه نهضت ملی مسکن پرند

 Vote: 1 person
نصب دوربین در پروژه نهضت ملی مسکن پرند

آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند از برنامه نصب دوربین در پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داده است. به گفتۀ او، برنامه نصب این دوربین‌ها با هدف تسهیل ارتباط با مردم و ارائه تصویری شفاف از روند اجرای پروژه‌ها صورت گرفته است! غیرحضوری کردن خدمات از دیگر اهداف نصب دوربین در پروژه های نهضت ملی مسکن است.

آرش صیادی همچنین خبر از راه اندازی یک مرکز تماس برای پاسخگویی به مردم و متقاضیان مسکن شهرهای جدید داده است. در این مراکز تماس، هر روز به طور میانگین به سوالات 200 نفر پاسخ داده می شود.

بهره برداری از مترو پرند و واگذاری 2800 واحد مسکن مهر تکمیل شده در این شهر جدید، از دیگر خبرهایی است که در رابطه با نهضت ملی مسکن در شهر پرند منتشر شده است.

پرند پر تقاضاترین شهر جدید در پروسه نهضت ملی مسکن

شهر جدید پرند بالاترین تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن را در بین شهرهای جدید دارد. به دلیل تقاضای بالا، طی ماههای پیش با کمبود زمین مواجه شده است. تا پایان سال گذشته برای ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در این شهر، تعریف پروژه صورت گرفت. علیرضا جعفری قول داده تا پایان سال جاری کسری زمین در این شهرها که شهرهای اصلی محسوب می‌شوند تامین شود.

طی فراخوان‌هایی در طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت، ۲۲۴ هزار نفر در شهر جدید پرند ثبت نام کردند. از این میزان، ۷۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. 70 هزار نفر رقمی بیش از ظرفیت این شهر است. سهمیه پرند از طرح نهضت ملی مسکن، ۲۷ هزار واحد است که تا کنون برای ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته است.

مشکلات متقاضیان

مطالبۀ اقساط قبل از موعد مقرر، از گلایه‌ها و مشکلات کسانی است که واجد دریافت مسکن در شهر پرند هستند. پرداخت ۴۰ میلیون تومان در هر شش ماه (به مدت چهار سال) از شرایط پرداختی های واجدین شرایط مسکن در شهر پرند است. گویا این پرداخت‌های شش ماه یکبار، زودتر از موعد مطالبه شده است!


لطفا به این مطلب امتیاز دهید و ما را در بهینه کردن مطالب یاری نمایید.
one star rate
%0
two star rate
%0
three star rate
%0
four star rate
%0
five star rate
%100
 میانگین رای: 1 نفر

نظرات ( 0 )


ارسال پیام