ثبت رایگان قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات

 Vote: 0 person
ثبت رایگان قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات

از امروز چهارشنبه 1402/3/3 قراردادهای اجاره در سامانه املاک و مستغلات، رایگان ثبت می‌شود. موجران و مستاجران می‌توانند قراردادهای اجاره خود را با مراجعه به آدرس srem.ir به طور رسمی و ریگان ثبت کنند. این سامانه بر اساس ماده 18 قانون جهش تولید مسکن تهیه شده است. هدف از راه اندازی سامانه، رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش خرید، پیش فروش و رهن اجاره مسکن است. با مراجعه به این سایت، شناسه (کد رهگیری) به صورت رایگان برای متقاضیان ارائه می‌شود.

سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور

فعالیت "سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور" از امروز به طور رسمی آغاز شده است. ثبت قرارداد به صورت هوشمند انجام می‌شود و شما به عنوان موجر، مستاجر و یا شاهد قرارداد می‌توانید مستقیماً اطلاعات‌تان را در سامانه بارگذاری کنید. سپس بعد از ارسال رمز یکبار مصرف به تلفن همراه‌تان، قرارداد را امضا، تایید و ثبت کنید. تفاوت این سامانه با سامانه قبلی در این است که دیگر برای دریافت کد رهگیری حضور در محل مشاوران املاک الزامی نیست. دیگر مزیت‌های سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور عبارتست از:

  • دریافت اطلاعات دقیق از محل سکونت اشخاص.
  • جلوگیری از تخلفات در خرید و فروش‌ها.
  • ثبت دقیق مشخصات دو طرف معامله .
  • دریافت کد رهگیری در هر زمان از شبانه روز و به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
  • دو طرف معامله می‌توانند در بنگاه‌های مشاورین املاک و یا خارج از بنگاه‌ها به صورت برخط از این سامانه شناسه یا کد رهگیری رایگان دریافت کنند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید و ما را در بهینه کردن مطالب یاری نمایید.
one star rate
%0
two star rate
%0
three star rate
%0
four star rate
%0
five star rate
%0
 میانگین رای: 0 نفر

نظرات ( 0 )


ارسال پیام