شيک ترين دکوراسیون داخلی منزل برای شما کدام است؟

 Vote: 3 person
دکوراسیون داخلی منزل

شناخت سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب داشته باشید و شيك‌ترين دكوراسيون را برای خانه خود انتخاب کنید. انواع مختلفی از دکوراسیون داخلي منزل وجود دارد. می‌توان گفت انتخاب سبک دیزاین داخلی منزل، به نوعی منعکس کنندۀ شخصیت اشخاص است. اگر به دنبال انتخاب یک دکوراسیون داخلی شیک برای خانه خود هستید، بعد از خواندن این مقاله و انتخاب طرح موردنظر خود، با ما تماس بگیرید. آنلاین سازه تیمی حرفه‌ای با دکوراتورهای حرفه‌ای، آمادۀ ارائه بهترین خدمات برای شماست. با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

انواع سبک ها جهت اجرای دکوراسیون داخلی منزل

  1. طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی
  2. مدرن
  3. کلاسیک
  4. کلاسیک مدرن
  5. روستایی
  6. آرت دکو
  7. بالیوودی
  8. ساحلی
  9. مدیترانه‌ای
  10. صنعتی

 

1- دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی

اگر به دنبال یک سبک داخلی ساده اما دنج هستید، می‌توانید سبک اسکاندیناوی را انتخاب کنید. اصلی‌ترین ویژگی این سبک، hygge است؛ اصطلاحی دانمارکی که به معنی راحتی می‌باشد. از این رو، سبک اسکاندیناوی بر راحت بودن فضای داخلی خانه اشاره دارد. این سبک بر سادگی و ایجاد احساس گرما و صمیمیت در فضای داخلی منزل متمرکز است. در این سبک، از مبلمان ساده و نه چندان گران قیمت که به دور از تجمل و مدرن گرایی است، استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی زیبا برای منزل کوچک

دکوراسیون داخلی برای خانه های کوچک

دکوراسیون داخلی منزل ساده

2- سبک مدرن

اگر جزء افرادی هستید که طرفدار فضای ساده، شسته رُفته و آرام بخش هستند، دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن می‌تواند رضایت خاطر شما را بر آورده سازد. این سبک بر خطوط افقی و عمودی با منحنی های کمتر اشاره دارد و عناصر سازه مانند تیرها و ستون‌ها اغلب در معرض دید قرار می‌گیرند. همچنین مناسب خانه‌هایی است که فضایی باز دارند. در سبک مدرن، پنجره های بدون تزئین را می بینید که جشن نور را در فضای داخلی برقرار کرده‌اند! استفاده از چوب های طبیعی و دیوار پوش یا کفپوش های چوبی، همراه با دیگر کاراکترهای مصنوعی برای تزئین، باعث شده تا از سبک مدرن به عنوان سبکی بین طبیعت و تصنع یاد شود. این سبک پلی برقرار کرده است بین آنچه که به صورت طبیعی در دنیا وجود دارد و آنچه که ساختۀ دست بشر است.

دکوراسیون داخلی شیک برای خانه های دوپلکس

مدل دکوراسیون داخلی جدید و شیک

3- سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک، از فرهنگ اروپا نشأت گرفته و هارمونی از زیبایی و ظرافت است. این سبک به معیارهای تعادل، هماهنگی، تناسب و تقارن پاسخ می‌دهد. اگر دوست دارید حس اشرافی بودن و تا حدی سخاوت و ولخرجی را در فضای خانه خود ایجاد کنید، سبک کلاسیک همان است که شما می‌خواهید! اعتبار و شکوه این سبک به طور برجسته‌ای در فرانسه، انگلستان، روسیه و آلمان نمود دارد. دقت و اعتدال در انتخاب اکسسوری‌ها و چیدمان مبلمان، لوازم و دکوراسیون، حس مهمان نوازی و بازگشت به دوران گذشته را ایجاد می‌کند. ظرافت و زیبایی در مبلمان، تختخواب، کمد، میز، لوستر و ساعت دیده می‌شود. رنگ های روشن، ملایم و دلپذیر، حس آرامش را در شما تداعی می‌کند.

دکوراسیون داخلی شیک برای خانه؛ کلاسیک

انواع سبک های دکوراسیون داخلی برای منزل

 

4- سبک کلاسیک مدرن

سبک کلاسیک مدرن، نتیجۀ ترکیب طراحی کلاسیک و طراحی مدرن است. مبلمان این سبک ترکیبی از مدرنیزه و کلاسیک است که در آن تلفیقی از سادگی، مینیمالیست و مدرنیزه بودن وجود دارد. رنگ، اصلی‌ترین کاراکتری است که می‌تواند خالق سبک کلاسیک مدرن باشد. قهوه‌ای کمرنگ، بژ، مشکی، قهوه‌ای شکلاتی، خاکستری، نقره‌ای، سفید و خاکستری رنگ های اصلی این سبک هستند. دکوراسیونی که برای تزئین چنین فضاهایی استفاده می‌شود، ساده، زیبا و جذاب است و در استفاده از وسایل دکوری یا اکسسوری، زیاده روی نمی‌شود. طراحی مبلمان طوری است که ماهیت این سبک را انتقال می‌دهد. اگر طرفدار چنین سبکی هستید و تمایل دارید طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک مدرن داشته باشید، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. 66396090 - 021

دکوراسیون داخلی منزل ساده و شیک

دکوراسیون داخلی زیبا برای منزل، کلاسیک مدرن

5- دکوراسیون داخلی منزل به سبک روستایی

زندگی شهری گاه خسته کننده و در عین حال اجتناب‌ناپذیر است و ما را به دنبال آرامش در فضایی آرام‌بخش و اورگانیک می کشاند. در چنین شرایطی، دکوراسیون داخلی منزل به سبک روستایی (روستیک) انتخابی مناسب است. به ویژه اگر جزء اشخاصی باشید که چیدمان و طرح فضای داخلی خانه‌های روستایی، حس و حال خوبی در شما تداعی می‌کند. می‌توانید برای مدتی چنین فضایی در خانه خود داشته باشید. روستیک، یک طراحی کلاسیک از بافت‌ها و خانه‌های روستایی است. پارچه‌های با بافت نرم، چوب‌های سفید یا الوار خام، قاب‌های طلاکاری شده، اسباب و مبلمان منحنی شکل، کاراکترهای اصلی را تشکیل می‌دهند. استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب، سنگ و گیاه، حس آرامش و دنج بودن به محیط هدیه می‌کند. تأثیر چوب در دکوراسیون داخلی به وضوح در سبک روستیک خودنمایی می‌کند!

دکوراسیون داخلی منزل؛ روستیک

6- آرت دکو

آرت دکو اغلب شامل سطوح آینه‌ای است که با جزئیات و عناصر فلزی تلفیق شده است. تلفیق این دو با هم، نور اتاق را افزایش داده و فضا را بازتر نشان می‌دهد. بنابراین، برای ایجاد تغییر و تحول و بازسازی خانه اجرای این سبک پیشنهاد می‌شود. در این دکوراسیون از آینه، فلزات طلایی و استیل در مبلمان، وسایل تزئینی و اکسسوری‌ها استفاده می‌شود. پارچه‌هایی که در این سبک برای پرده و مبلمان استفاده می‌شود، مجلل هستند. رنگ‌های پُر رنگ و فرم‌های هندسی خطی و زاویه‌دار نیز از دیگر مشخصه‌های این سبک است.

برای دکوراسیون داخلی چه سبکی را انتخاب کنیم؟

دکوراسیون داخلی منزل، سبک آرت دکو

7- دکوراسیون داخلي منزل به سبک بالیوودی

اگر بودجه شما محدود است و در عین حال تمایل دارید ایده‌هایی خلاقانه و خارج از چهارچوب‌های رایج داشته باشید، می‌توانید سبک بالیوودی را انتخاب کنید. این سبک، معمولاً مورد توجه هنرمندان، به ویژه علاقه‌مندان به بازیگری و تئاتر قرار می‌گیرد. یکی از نشانه‌های بارز در این مورد، وجود یک نقاشی بزرگ بر روی دیوار است. این نقاشی اغلب تصویر یک یا تعدادی از بازیگران یا هنرمندان مورد علاقه شماست. دیوارها با کاغذ دیواری پوشیده می‌شود. مبلمان معمولاً پارچه‌ای است و بالشتک هایی ساده یا طرح‌دار بر روی آن‌ها قرار دارد. وجود یک ساعت دیواری بزرگ به عنوان یک عامل جذب کنندۀ بصری و عدم استفاده از لوسترهای بزرگ، از دیگر ویژگی‌های دکوراسیون به سبک بالیوودی است.

8- دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی

اگر می‌خواهید تلفیقی از انرژی، خنکا و آرامش را در فضای داخلی خانه خود داشته باشید، دکور ساحلی گزینه مناسب شماست. این سبک تداعی کنندۀ اوقات آرامبخش و خاص ساحل است. رنگ های سفید، آبی و طلایی، از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود. با استفاده از این رنگ‌ها، فضایی آرام و درخشان ایجاد می‌شود تا آرامش را در حدّ اعلای خود برای شما به ارمغان آورد. برای اینکه چنین محیطی خلق شود، لازم است تا رنگ سفید و طوسی روشن بیشتر مورد استفاده قرار گیرند و غالب باشند. استفاده از این رنگ‌ها در دیوارها، سقف و مبلمان، این حالت را ایجاد خواهد کرد. سنگ و چوب، از جمله عناصر طبیعی هستند که بهتر است در طراحی به سبک ساحلی به آن ها توجه شود و مورد استفاده قرار گیرند. در نظر گرفتن قوانین رنگ در دکوراسیون داخلی در این مورد مهم است.

دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه

دکوراسیون شیک برای منزل

9- دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدیترانه ای

یکی از محبوب‌ترین سبک‌های تزئین در دنیای معماری و طراحی داخلی، سبک مدیترانه‌ای است. سبکی که تقریباً به سبک طراحی جنوب کشور یونان، ایتالیا و اسپانیا اشاره دارد. این سبک تلفیقی از لاکچری بودن و راحتی با تأثر از شیوایی اروپایی و تزئینات روستایی، همراه با عناصر مدرن، سنتی و معاصر است. با اجرای سبک مدیترانه‌ای در دکوراسیون داخلی منزل خود، حس و حال سواحل جنوبی اروپا را در خانه خود ایجاد کنید. رنگ آبی فیروزه ای، آبی کبالت، زرد و قرمز تیره و همچنین استفاده از کاشی در دیوارها، از ویژگی های بارز این سبک است.

دکوراسیون داخلی خانه؛ سبک مدیترانه ای

10- سبک صنعتی

سبک صنعتی به چیدمانی اشاره دارد که از صنعت الهام گرفته است. آجر، فلز، چوب و مصالح بازیافت شده، کاراکترهای اصلی تشکیل دهندۀ دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی است. سبک صنعتی علی رغم طراحی ساده و مینیمال، نمایی چشمگیر دارد. عناصر فلزی و کفپوش چوبی، میزهای سنگی و تیرهای فولادی، خودنمایی می‌کنند. مبلمان روکش ساده و رنگ‌های خنثی دارند. وقتی از طراحی یک اتاق نشیمن به سبک صنعتی صحبت می‌شود، پای رنگ‌های خاکستری، سیاه و سفید در میان است! اشکال مورد استفاده در این دکوراسیون عمدتاً مربع شکل و بلوکی هستند. با این حال، می توانید از شکل های انتزاعی نیز استفاده کنید؛ اما باید آنها را به حداقل برسانید تا سبک صنعتی حس و حال خود را گم نکند! استفاده از اکسسوری‌ها را حدأقل برای خانه‌ای به سبک صنعتی محدود کنید. هنگام تزئین اتاق خواب به سبک صنعتی، باز هم سطوح را خلوت نگه دارید.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک صنعتی

 

شرکت مجری دکوراسیون داخلی منزل

گروه معماری شرکت مهندسی آنلاین سازه، شیک ترین دکوراسیون داخلي منزل را برای شما به ارمغان می آورد. اگر با خواندن این مطلب، سبک مورد علاقه خود را پیدا کردید، جهت اجرا با ما تماس بگیرید. اگر همچنان مردد هستید و نمی‌دانید کدام سبک هارمونی بهتری با طراحی معماری منزل شما دارد، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های لازم برخوردار شوید. حضور مهندسین در محل پروژه شما رایگان است. سلیقه، دقت، ظرافت و سرعت در اجرای کار، تخصص ماست. آنلاین سازه همراه شما تا پلۀ آخر؛ منتظر تماس شما هستیم: 90000011

 

شرکت مجری دکوراسیون داخلی در تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید و ما را در بهینه کردن مطالب یاری نمایید.
one star rate
%0
two star rate
%0
three star rate
%0
four star rate
%0
five star rate
%100
 میانگین رای: 3 نفر

نظرات ( 0 )


ارسال پیام